מכירה וילה, Izola, Primorska, סלובניה, Malija 147A

מכירה - Cod. 40629

  • טיפולוגיה: וילה
  • אזור: 125 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 2

הבית ממוקם על מגרש של 600 מ"ר; שטח המגורים הוא כ- 125 מ"ר בשתי קומות:

- כניסה בקומת הקרקע, סלון עם מטבח, שירותים קטנים וטרסה;
- בקומה הראשונה: מסדרון, 2 חדרי שינה (15.5 מ"ר ו- 9.5 מ"ר), חדר אמבטיה וארון (חדר כביסה וייבוש- ... ..).

מבחוץ, בקומת הקרקע של הבית, יש חדר דוודים ומחסן קטן בשטח כולל של כ- 7 מ"ר (מעל חדר הדוודים בקומה הראשונה יש חדר טכני עם גג מונמך). הבית נבנה במרץ 2008. היסודות עשויים בטון מזוין לעתים קרובות יותר עם חפירות עמוקות (יציבותם מאפשרת הקמת בית רב-קומתי).
הבתים בנויים בלבנים קלאסיות ומכוסים בבידוד תרמי (10 ס"מ פוליסטירן) בקומת הקרקע מתווספים 8 קירות אבן. עליית הגג אינה שמישה; הגג מונמך ומוגמר בעליית גג עם תקרה גבוהה מעל הסטנדרט ומוגמר בלוחות גבס. עליית הגג מבודדת 20 ס"מ צמר סלעים. פתחי החלונות והדלתות ודלתות הפנים הם בעיצוב איטלקי (תריסי העץ, החלק החיצוני של החלונות והדלתות עשויים פלסטיק וחלקם הפנימי של החלונות עשוי עץ עם זכוכית דו שכבתית). הדלתות לחדר הדודים ולמזווה עשויות אלומיניום. קומת הקרקע של הפנים מעוטרת בגרם מדרגות עץ עם מעקה מברזל יצוק. יש אפשרות להתקין אח בקומת הקרקע. חדר הרחצה כולל מקלחת מובנית. דלת הכניסה עשויה עץ.
תיאור נוסף:
החימום נעשה באמצעות כדורים (כ -1.5 טון לעונה או כ -500 אירו / עונה). בקומת הקרקע מותקנים חימום תת רצפתי ובקומה הראשונה רדיאטורים.
הסביבה מסודרת בכמה מפלסים (בהתאם לשטח המדורג), אין ספק שזה קיר נשיאה מגוון, המשתמש באבן הקיימת. מהגינה (מכמה צדדים), מהמרפסת מול הסלון בקומת הקרקע ומשני החדרים בקומה הראשונה יש לכם נוף פתוח לים (פורטורוז'-מפרץ לוצ'יה, פורמה ויוו, חצי האי לוצ'יה מרינה סבודריה). גראדו-ונציה). לא ניתן לבנות בניין מול הנכס. גישה לנכס אפשרית מכמה צדדים (איזולה / מליאה / מלה סבע; לוסיה / מליאה / מ.ס ופורטורוז / ולטה / מ.ס ואיזולה / יגודג'ה / מ.ס). חיבור האוטובוס מחובר לאיזולה. מרכז הקניות הקרוב ביותר נמצא בלוסיה (3 דקות ברכב), ואז באיזולה (8 דקות ברכב) ובקופר (14 דקות ברכב). המיקום שקט בטבע מושלם (מוקף ביער); בניית בתים נוספים מתרחבת באתר.
זה בהחלט עוקב אחר סגנון הבנייה של בית על פי מגמות מקומיות: יסודות בטון, לבנים קלאסיות, אבן בעבודת יד (אבן חול בצבע כחול חום), עם אביזרים (לבנים אדומות לקישוט הקירות ככניסה לאדמת הרכוש ממזרח, מערב, בניין יתד, ובכן-

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB