מכירה בית, Lendava/Lendva, Prekmurje, סלובניה, Lendavske gorice 412B

מכירה - Cod. 35806

  • טיפולוגיה: בית
  • אזור: 100 m²
  • חדרים: 4
  • רצפה: 1

בתחתית הכרמים של Lendva, בית מנותקת למכירה, בנוי על החוף שופץ מיד. בקרבת מקום ניתן להגיע אל האמבט התרמי המפורסם, בית הספר, גן הילדים, מרכז הבריאות, בית המרקחת, מרכז הקניות, התיאטרון וכו '... ברגל. בחירה אידיאלית לזוגות צעירים, ילדים קטנים.
הבית נבנה בשנת 1975 ושופץ בשנת 2005/2006 עם גג, בידוד תרמי, חלונות פלסטיק ודלתות כניסה. חימום הוא דודי גז מערכת גז המחודש בשנת 2015 והוא נפתר בחודשי החורף באמצעות תנור עץ ירו גדול. מים חמים מסופקים על ידי דוודים חשמליים. הבניין במצב מעולה, 2 קומות, חצר מדורגים, 177.5nm - 93.7 ננומטר שימושי הרצפה הרצפה. עלויות התחזוקה של הדירה נמוכות ביותר. החלק הקדמי של הבית מתאים לכמה מקומות חניה ישירות מול הרחוב - ליד הבית הוא מוסך גדול, נפרד 21 מ"ר.
בקומת הקרקע של הבית יש לובי מרווח, מטבח גדול, חדר אמבטיה עם מקלחת ושירותים, שני חדרים קטנים יותר ומוסך. למעלה אתה יכול לקום על מדרגות עץ נוחות ונוחות. כאן תמצאו חדר אוכל וסלון מרווח ומואר, ממנו ניתן להגיע ישירות למרפסת נעימה ונעימה ואל החצר. בסלון יש תנור אריחים נחמד עם ארובה מרופדת, אשר בחורף מחמם אווירה נעימה.
כמו כן בצד ימין מטבח שוודית עם מזווה קטן אשר אופציה נהדרת לאחסון. מהמטבח על מרפסת ארוכה אנחנו מגיעים גם לחצר. יש שני חדרי שינה או חדר ילדים משמאל וחדר אמבטיה עם אמבטיה ושירותים.
מאחורי הבניין הראשי יש בית 102.2 מ"ר 2 מנותקת, בקומה העליונה יש שטח קומה שימושי של 42.2 מ"ר אשר עובר דרך הנחת מקורה קטנה למטבח ואז מגיע לחדר האוכל, ויש עוד שני נפתח חדר אמבטיה קטן עם שירותים ואמבטיה מגיע דרך המטבח. לאחר שיפוץ החלק הקטן של הבית הקטן, ניתן לפתח דירה קטנה ונחמדה לשני אנשים, שהיא נפרדת לחלוטין וניתן להשכיר. כמו שני מבנים יש תשתית נפרדת, הם עצמאיים אחד מהשני.
יש מרתף יין נעים בקומת הקרקע של הבית, אשר מגן על יינות המיוצרים על ידי 400 כרמים קפיטליסטי. ציוד וציוד נדרש ענבים וייצור היין הם המחיר הבסיסי של הנכס.

ביקורים שנרשמו עבור הכרזה זו

ביקורים בחלוקה למדינות מקור

החלפת טווח תאריכים

בקשה למידע נוסף


REALIGRO FREE ADVERT
ארצה לקבל עדכונים על הצעות דומות
I'm over 18, I accept Terms of Use and Privacy Policy.*
ביטול
2005-2024 REALIGRO REAL ESTATE LTD. All Rights Reserved - VAT Nr: 893969932
Neikos Digital Agency
  1. העדפות

    לשימוש טוב יותר של האתר Realigro, להגדיר את ההעדפות שלך עבור שפה, מטבע, מטר מרובע או מטר רבוע

    קבע עכשיו אל תציג שוב
BB